珳萸馨

音樂,是一種享受也是一張通往另一個國度的車票。。
听者与音律
就像两个不同却有着相同频率的生命體,在同一个頻率上彼此互震。。
感受着音乐赐予的一份份悸動。。

© 珳萸馨
Powered by LOFTER

Summertime of Our Lives - Cody Simpson

冬夜感受一份夏日风情的声音。。。

-----------------------------------------------

Everyday at twilight
When the sun turns red in the sky
I think of you on that shoreline
Brushing your hair from your eyes
We were drawing our names on the wet sand
And running away as it's like
Running
每一天黄昏
当夕阳将天空染得通红
我想念着在海岸边的你
也许正将秀发从眼前拂开
我们曾在潮湿的沙地上画下我们的名字
然后逃跑般地跑开

Wherever you are, no matter how far
I promise that I won't give up on you
They say other side means other lie
They couldn't be further from the truth
Cause I'm in love with you
I'm still in love with you
Even if there is an ocean
Keeping your heart from mine
That doesn't mean I'm not thinking
About you all the time
无论你在何方,相距多么遥远
我许下诺言,我永远不会离你而去
别人都说异地恋意味着异地的欺骗
他们说的远非事实
因为我深深地爱着你
依然深深地爱着你
就算远隔重洋
把你的心和我的心拉开
那并不意味着我不会
思念你,一直一直

I'm counting the days till I see you, 
And somewhere I know that you are too
我总是计算着距离见你还剩下多少日子
而我也知道,你在某地也做着同样的事

Wherever you are, no matter how far
I promise that I won't give up on you
They say the other side means other lie
They couldn't be further from the truth
Cause I'm in love with you
I'm still in love with you
oh oh oh
无论你在何方,相距多么遥远
我许下诺言,我永远不会离你而去
别人都说异地恋意味着异地的欺骗
他们说的远非事实
因为我深深地爱着你
依然深深地爱着你
oh oh oh

Summertime of our lives
Nothing has ever felt so right
Summertime of our lives
Even though, we had to say goodbye
I know when the world gets wrong
You'll come back to me
我们生命中的夏日
没有什么比这感觉更对的了
我们生命中的夏日
就算,我们不得不道别
我知道当有什么不对劲的事发生
你一定会回到我的身边

Cause wherever you are, no matter how far
I promise that I won't give up on you
They say the other side means other lie
They couldn't be further from the truth
Wherever you are, no matter how far
I promise that I won't give up on you
They say other side means other lie
They couldn't be further from the truth
I'm in love with you
I'm still in love with you
I'm still in love with you
oh oh
因为无论你在何方,相距多么遥远
我许下诺言,我永远不会离你而去
别人都说异地恋意味着异地的欺骗
他们说的远非事实
无论你在何方,相距多么遥远
我许下诺言,我永远不会离你而去
别人都说异地恋意味着异地的欺骗
他们说的远非事实
我深深地爱着你
依然深深地爱着你

评论(2)
热度(7)